shiva777

اشتراک گذاری مطالب

shiva777

اشتراک گذاری مطالب

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا 99

دانشگاه الزهرا (س) از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی پیوسته بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، به شرح مندرج در این فراخوان دانشجو می پذیرد . مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا 99 تا تاریخ 20 اسفند ماه می باشد . 

برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/4369/ثبت-نام-بدون-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-الزهرا-99.html

رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد مهندسی کامپیوتر 98 - 99

متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد مهندسی کامپیوتر 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولی را هموار کنند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر به منظور چینش انتخاب های خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر 98 - 99 استفاده کرده و بر اساس آن فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نمایند . آشنایی با رتبه و محل قبولی کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر ۹۸ - ۹۹ بهترین انتخاب ها را برای داوطلب به ارمغان می آورد . 

برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvagroup.com/shownews/6811/رتبه-و-کارنامه-محل-قبولی-ارشد-مهندسی-کامپیوتر.html


رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات 98 - 99

متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولی را هموار کنند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات به منظور چینش انتخاب های خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حسابداری 98 - 99 استفاده کرده و بر اساس آن فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نمایند . آشنایی با رتبه و محل قبولی کنکور ارشد مهندسی فناوری اطلاعات ۹۸ - ۹۹ بهترین انتخاب ها را برای داوطلب به ارمغان می آورد . 

برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvagroup.com/shownews/6810/رتبه-و-کارنامه-محل-قبولی-ارشد-مهندسی-فناوری-اطلاعات.html



تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم

دانش آموزان دختر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvagroup.com/shownews/6867/تراز-قبولی-مدارس-تیزهوشان-دخترانه-ششم-به-هفتم-قم.html



تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم

دانش آموزان پسر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvagroup.com/shownews/6872/تراز-قبولی-مدارس-تیزهوشان-پسرانه-ششم-به-هفتم-قم.html