shiva777

اشتراک گذاری مطالب

shiva777

اشتراک گذاری مطالب

بررسی اعتراضات داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

به گفته رئیس مرکز سنجش پزشکی اعتراضات داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در حال بررسی است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا دکتر آبتین حیدرزاده در پاسخ به موضوع اعتراض داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۸ گفت : اعتراض به میزان ظرفیت و سهمیه ها دو موضوعی است که مرکز سنجش آموزش پزشکی تنها مجری آن است و در این زمینه تصمیم گیرنده نیست .

برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/3833/بررسی-اعتراضات-داوطلبان-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html




لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98

داوطلبانی که کوفق به قبولی در دانشگاه فرهنگیان در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98 نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت این دانشگاه اقدام کنند . دانشگاه های فرهنگیان به منظور تکمیل رفیت های خالی خود لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 را در سایت سازمان سنجش منتشر می کنند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبان به منظور مشاهده لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه تربیت معلم 98 میبایت بعد از ورود به سایت مذکور دفترچه تکمیل ظرفیت فرهنگیان را دانلود کنند . دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 شامل لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۹۸ در هر بوم می باشد . 

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :




www.heyvagroup.com/shownews/5851/لیست-رشته-های-تکمیل-ظرفیت-دانشگاه-فرهنگیان.html


دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98 ، چنانچه ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان پر نشوند این دانشگاه با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 اقدام به تکمیل صندلی های خالی خود میکنند . لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 در سایت سازمان سنجش فعال می شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبانی که دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۹۸ را دانلود کرده و در با توجه شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت فرهنگیان ، فرم انتخاب رشته رادر سایت مذکور تکمیل می کنندورودی بهمن ماه خواهند بود .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :





www.heyvagroup.com/shownews/5850/دفترچه-تکمیل-ظرفیت-دانشگاه-فرهنگیان-98.html


نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98

داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده اند و دعوت به مصاحبه شده اند اکنون منتظر جواب دعوت مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 هستند . جواب تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، با توجه به اینکه پذیرفته شدگان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 ورودی بهمن ماه هستنتد نتایج این مرحله احتمالا دهه اول آذر ماه منتشر شود .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :




www.heyvagroup.com/shownews/5852/اعلام-نتایج-تکمیل-ظرفیت-دانشگاه-فرهنگیان-98.html


آغاز ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر از امروز 25 لغایت 29 شهریور ماه می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس Portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست نقل و انتقالات خود اقدام نمایند .

به نقل از سازمان امور و دانشجویان ، دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال و یا میهمانی می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس Portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند .

 

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3817/آغاز-ثبت-درخواست-نقل-و-انتقال-دانشجویان-جدیدالورود-شاهد-و-ایثارگر-.html