shiva777

اشتراک گذاری مطالب

shiva777

اشتراک گذاری مطالب

زمان احتمالی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97


آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی ، از تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ وزارت بهداشت در هفته اول آذر خبر داد و گفت : بر اساس نظر شورای آموزش عالی کشور ثبت‌ نام تکمیل ظرفیت آزمون‌ها در سال ۹۷ منوط به تصمیم‌ گیری شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت شد .
برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




جزئیات رشته های امتحانی دکتری تخصصی داروسازی 98


سنجش پزشکی طی اطلاعیه ای فهرست نهایی رشته های مورد تائید شرکت در آزمون دکتری تخصصی داروسازی 98 و دروس و ضرایب و منابع رشته های آزمون دکتری تخصصی داروسازی 98 را در سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir اعلام کرد . بنابر گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 مشخص نشده است . 


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/2503/جزئیات-رشته-های-امتحانی-دکتری-تخصصی-داروسازی-98.html


افزایش اعزام دانشجویان به فرصت های تحقیقاتی



رئیس سازمان امور دانشجویان از تدوام اعزام دانشجویان دکتری به فرصت‌ های تحقیقاتی کوتاه مدت خبر داد . مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به جایگزینی دوره‌ های فرصت‌ های تحقیقاتی دانشجویان به جای اعزام با بورس کامل به خارج از کشور به عنوان سیاست اصولی و قطعی وزارت علوم اشاره و اظهار کرد : از طریق این دوره‌ های 6 ماهه ، بخشی از پژوهش رساله‌ های دکتری با هماهنگی استادان راهنمای داخل و خارج از کشور در یکی از دانشگاه‌ های معتبر خارج صورت می گیرد که این مورد به ویژه در پروژه‌هایی با تحقیقات کاربردی که به تجهیزات خاصی نیاز دارند مورد استقبال وسیع دانشجویان دکتری و استادان آنها قرار گرفته است . بنابر گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، وی ادامه داد : به همین منظور در سال‌ های اخیر ، با تلاش وزارت علوم آمار اعزام برای این دوره‌ های کوتاه مدت به طور قابل توجهی افزایش یافته است .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2505/افزایش-اعزام-دانشجویان-به-فرصت-های-تحقیقاتی.html


نکات طلائی موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98



با گذر از مرحله اول آزمون دکتری 98 که همان آزمون کتبی است ، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شده اند و فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده اند ، اینک باید منتظر نتایج دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 باشند . هر داوطلب با توجه به انتخاب هایی که داشته ممکن است به یک یا چند دانشگاه جهت مصاحبه دعوت شود . یکی از شروط دعوت شدن به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 ، کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه هر دانشگاه است . در جلستان مصاحبه ، سوالاتی از داوطلبان پرسیده می شود که اغلب در هر منطقه آمایشی با یکدیگر شباهت دارند . از جمله سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 می توان به پایان نامه ، حرفه و شغل مورد علاقه ، تسلط به زبان انگلیسی و ... اشاره کرد . به نقل از سایت مشاوره آزمون دکتری هیوا ، نکاتی هستند که با رعایت آن ها می توان از استرس جلسه مصاحبه کاست . از نکات موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 می توان به داشتن اعتماد به نفس ، پوشیدن لباس مناسب ، حضور به موقع در جلسه مصاحبه دکتری و ... اشاره کرد .


برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews/4121/مصاحبه-دکتری-دانشگاه-آزاد-98.html



سوالات و جواب کنکور زبان 98


داوطلبان زبان بعد از برگزاری کنکور سراسری 98 منتظر انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور زبان 98 خود هستند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، سوالات کنکور زبان 98 و پاسخنامه کنکور زبان 98 هر دو بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . داوطلبان برای دریافت جواب سوالات کنکور زبان 98 باید به سایت مذکور به آدرس sangesh.org مراجعه کنند .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :


www.heyvagroup.com/shownews/4185/دانلود-دفترچه-سوالات-و-پاسخنامه-کنکور-زبان-98.html