shiva777

اشتراک گذاری مطالب

shiva777

اشتراک گذاری مطالب

تغییر زمان برگزاری آزمون MHLE اسفند 98


مرکز سنجش پزشکی خبر تغییر زمان برگزاری آزمون MHLE اسفند 98 را اعلام کرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، متن اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی به شرح زیر است : به آگاهی داوطلبان شرکت در پنجاه و هفتمین دوره ی آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت ( MHLE ) می رساند که زمان برگزاری این آزمون ، از روز پنجشنبه 15/12/98 به روز پنجشنبه 22/12/98 تغییر کرده است .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/4295/تغییر-زمان-برگزاری-آزمون-MHLE-اسفند-98.html



فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در بهمن 98


رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم جزئیات فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ ها در بهمن 98 را اعلام کرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، محمد رضا رضوان طلب ، رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ، درباره فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ ها در بهمن ۹۸ گفت : برای این مرحله از جذب اعضای هیات علمی اعلام نیاز دانشگاه‌ ها از ۲۱ دی ۹۸ به مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم شروع شده و امروز ۳۰ دی ۹۸ به پایان می‌ رسد .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/4296/فراخوان-جذب-اعضای-هیئت-علمی-دانشگاه-ها-در-بهمن-98.html


راه اندازی رشته ماهواره در مقطع دکتری از سال 1400


رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران خبر از راه اندازی رشته ماهواره در مقطع دکتری از سال 1400 داد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، جبار علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع دکترا در رشته تخصصی ماهواره گفت : یکی از برنامه‌ های اصلی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید راه‌ اندازی رشته تخصصی ماهواره در مقطع دکترا است که دانشجویان علاقه‌ مند می‌ توانند در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه پذیرش شوند .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/4292/راه-اندازی-رشته-ماهواره-در-مقطع-دکتری-از-سال-1400.html