shiva777

اشتراک گذاری مطالب

shiva777

اشتراک گذاری مطالب

تمدید مهلت ثبت نام دکتری شعبه امارات دانشگاه پیام نور 98


مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از تمدید ثبت نام دکتری شعبه امارات پیام نور تا ۱۶ خرداد ۹۸ خبر داد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود : متقاضیان ثبت نام می‌ توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنما با مراجعه به نشانی اینترنتی www.regazmoon.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۳۳۲۲۵۵۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند . لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام نوبت هفتم پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی شعبه بین الملل دانشگاه پیام نور – امارات یکبار تا تاریخ ۸ خرداد ماه تمدید شده بود .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/3273/تمدید-مهلت-ثبت-نام-دکتری-شعبه-امارات-دانشگاه-پیام-نور-98.html



کاهش اعتبار اعزام دانشجو برای فرصت مطالعاتی در دانشگاه تهران


رییس دانشگاه تهران از کاهش اعتبار اعزام دانشجو برای فرصت مطالعاتی در این دانشگاه تهران داد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، رئیس دانشگاه تهران گفت : متاسفانه اعتباراتی که برای اعزام دانشجویان دکتری از طرف وزارت علوم اعلام شده است ، تقریبا نصف اعتباراتی است که در سال گذشته به این امر اختصاص یافته بود . محمود نیلی احمدآبادی با اشاره به انجام برنامه‌ های آموزشی در این دانشگاه گفت : با وجود شرایط اقتصادی نا مناسب ، این دانشگاه سعی کرده تا لطمه‌ ای به موضوعات دانشجویی وارد نشود .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/3272/کاهش-اعتبار-اعزام-دانشجو-برای-فرصت-مطالعاتی-در-دانشگاه-تهران.html


ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه یاسوج 98


دانشگاه یاسوج برای سال 98 دانشجوی دکتری بدون آزمون می پذیرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، قسمتی از جزئیات فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه یاسوج در سال 98 به شرح زیر است ، دانشگاه یاسوج از میان دانشجویان یا فارغ التحصیلان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه یاسوج و سایر دانشگاه های معتبر و بر طبق موارد مندرج در اطلاعیه دکتری بدون آزمون ، برای سال تحصیلی 98-99 در مقطع دکتری دانشجو پذیرش می نماید .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/3271/ثبت-نام-دکتری-بدون-آزمون-دانشگاه-یاسوج-98.html



شهریه دکتری شبانه دانشگاه امام خمینی قزوین 98 - 99



شهریه دکتری شبانه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در سال 98 اعلام شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت دانشگاه امام خمینی قزوین شهریه دکتری شبانه 98 بدین شرح است که شهریه ثابت گروه علوم انسانی حدودا 40 میلیون و سایر گروه ها حدودا 5 میلیون و 200 هزار تومان می باشد . 


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/3270/شهریه-دکتری-شبانه-دانشگاه-امام-خمینی-قزوین-98---99.html


زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان 98


زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان سال 98 اعلام شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، به اطلاع کلیه داوطلبین شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری 1398 می رساند ضروری است نسبت به تکمیل فرم شماره 1 صرفا در سامانه گلستان http://golestan.iut.ac.ir اقدام نمایند . از داوطلبانی که در این سامانه ثبت نام ننمایند مصاحبه و بررسی سوابق صورت نخواهد گرفت . این دانشگاه در هیچ یک از کد رشته های مورد درخواست ، آزمون کتبی برگزار نمی نماید . تاریخ مصاحبه دکتری پیشنهادی سازمان سنجش به تفکیک برای رشته های مختلف در زیر آمده است . با توجه به این که تاریخ مصاحبه برخی رشته ها توسط این دانشگاه تغییر یافته است ، برای اطمینان از روز دقیق مصاحبه و جزئیات دیگر توصیه می شود به وب سایت دانشکده مربوطه مراجعه فرمائید .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/3268/زمان-مصاحبه-دکتری-دانشگاه-صنعتی-اصفهان-98.html